donderdag 30 oktober 2014

Park Presikhaaf

Vanmiddag ben ik in Arnhem gaan wandelen; in Presikhaaf. Dit is een van de vele stadsparken die Arnhem rijk is. Ik had met José afgesproken om iets te gaan drinken in het T-huis en daarna door het park heen te lopen. Dit gebouw was de voormalige entree van het treinstation Arnhem. Men heeft het gebouwtje verplaatst en nu wordt het gebruikt als een werkgelegenheidsplek voor mensen van de Siza. (mensen met een beperking werken hier) 
Nadat we een tijd binnen hadden gezeten, zijn we door het park heen gelopen. De hond van José was er ook bij en toen hij een stuk los mocht lopen, ging hij meteen het water in. 
Tijdens het lopen, zag ik weer paddenstoelen staan en een paar daarvan heb ik op de foto gezet.

Hieronder een plaatje van het T-huis


Een mooie doorzichtige paddenstoel


Ik heb dit jaar nog niet veel rode met witte stippen gezien, wel deze bruine met witte stippen.


Geen opmerkingen: