zaterdag 27 september 2014

Korte wandelingen

De afgelopen week heb ik alleen maar korte wandelingen gemaakt omdat ik bij de vorige wandeling in Arnhem erg over mijn grens heen gegaan was. Ik heb erg veel last gehad van pijn en moeheid.
Tja, ik leer het ook nooit......... zo denk ik dat ik inmiddels voldoende conditie heb opgebouwd en het volgende moment willen mijn benen niet meer.
Ik heb deze week in ieder geval 4 x een wandeling gemaakt van 15 tot 20 minuten, rondom mijn woning. Een paar keer ben ik gaan wandelen, net voordat ik naar bed ging. Het was net alsof ik de hond ging uitlaten, voor het slapen gaan.
Vanavond heb ik in het donker gewandeld, althans het was bijna donker terwijl het pas 20.00 uur was. Toen ik op de dijk liep, zag ik de maan in een smalle sikkelvorm en ik heb er met mijn GSM een foto van gemaakt.

De foto is wel erg donker :)


De maan hieronder is beter te zien



Geen opmerkingen: