dinsdag 13 mei 2014

Horsterpark

Vanochtend ben ik gaan wandelen met Mike in het Horsterpark in Duiven. Na de vele regen van de afgelopen dagen kozen we bewust voor een gebied waar we op geasfalteerde paden konden lopen. Ook vanochtend had het nog meerdere keren hard geregend. Gelukkig werd het vanaf 9.00 uur droog en zou het volgens de buienradar ook lange tijd droog blijven.
Ik ga mij wat meer op het fotograferen concentreren en Mike gaat mij hierbij helpen. Door mij eerst wat bekender te laten worden met mijn eigen fototoestel. (een digitale Sony cybershot-camera)
Het Horsterpark is een vrij jong park en er staan geen oude bomen in. In dit park is tevens een kinderboerderij gevestigd en dit was een leuke plek om te fotograferen. Daarna zijn we langs het water gaan lopen en hebben we een aantal oude knotwilgen bekeken en gefotografeerd, wat foto`s gemaakt van landschapvergezichten, alsmede van boterbloemen en een paar zwanen

.
Ik kan hier natuurlijk niet al mijn foto`s gaan plaatsen maar wel de leuke verrassing die Mike mij net toestuurde per email.

Geen opmerkingen: