donderdag 29 mei 2014

Blotevoetenwandelpad

Vanmiddag weer in Hoch Elten gaan wandelen, samen met Ibo. We waren er met de auto heen gegaan omdat het nogal regenachtig was. 
Boven bij het kerkje hebben we de auto geparkeerd en via een bospad zijn we naar beneden gelopen. Het pad was erg bezaaid met scherpe steentjes en aangezien ik niet de goede wandelschoenen aan had, voelde ik dat behoorlijk.
Eenmaal beneden aangekomen liepen we een klein eindje naar links over de straat heen en gelukkig zagen we al vrij snel weer een ingang van het bosgebied. We gingen een pad in en dat bleek een route te zijn voor mountainbikers. Het pad ging omhoog en onderweg zagen we verscheidene plankafzettingen die als schans dienden.
Toen we weer boven waren zagen we een bord staan die verwees naar een 'blotevoetenpad'. Het bleek een uitgezette route te zijn van 2 km. We besloten dit te gaan doen maar dan wel met onze schoenen aan.
Onderweg zag ik op een gegeven moment een paddenstoel staan en even later zag ik weer een ander soort, namelijk de stinkzwam. Er stonden er een behoorlijk aantal en nog wat verschillende varianten.






 Daarna schoot het niet erg meer op met het doorlopen want ik zag een eind verderop wéér paddenstoelen. Ik had het druk met het fotograferen.

1 opmerking:

Ibo zei

Leuke paddenstoelen