dinsdag 17 februari 2015

Park Angerenstein

Gisteren had ik de hele dag Olivia de ruwharige teckel bij me en het was zacht en zonnig weer. `S middag ben ik 2 keer met haar gaan wandelen. de 2e keer vond plaats in Arnhem.
Vanwege een afspraak moest ik daar zijn en daarom had ik Olivia meegenomen in de auto. Na de afspraak wilde ik gaan wandelen in het park Angerenstein.
Het gaf me een blij gevoel om hier weer te lopen; de herkenning van de vertrouwde wandelpaden. Olivia had ik weer los gemaakt zodat ze wat meer vrijheid had. Ze bleef dicht in mijn buurt lopen.
We kwamen 2 keer een persoon tegen die ook een ruwharige teckel bij zich had. Ze besnuffelden elkaar alleen maar want spelen doet Olivia niet meer.
Tijdens de rondwandeling zag ik dat er op een paar plekken bomen waren omgezaagd. Het waren de bomen waar ik in de afgelopen paar jaar regelmatig paddenstoelen op had gezien en dat betekent vaak dat de bomen niet meer gezond zijn. Wel jammer om die plekken nu kaal te terug te zien.
Op een paar andere plaatsen in het park waren er inmiddels al weer jonge bomen voor in de plaats gekomen.
De rondwandeling duurde nog geen 30 minuten en daarna zijn we weer terug gereden naar Zevenaar.

Geen opmerkingen: